קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

צ'דר וגרגרים בצל ירוק

צ'דר וגרגרים בצל ירוק
צ'דר וגרגרים בצל ירוק יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 11 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 286 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו פלפל, גריסים, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 19% המנה הזאת לא משהו. נסו Scallion צ'דר, שיבולת שועל עם צ'דר וצלולים, ו צ'דר-ביסקוויטים בצל ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני, להביא 4 1/4 כוסות מים והמלח לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
לטאטא כל הזמן, לאט להוסיף את גריסים בזרם יציב. להפחית את החום לנמוך. מבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד גריסים עבים, שמנת, ומושך מן הצד של המחבת, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הצ ' דר ומערבבים עד שהוא נמס.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הבצל הירוק, פלפל, חמאה ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.