קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

צ'וריסו עוף על קינואה עם פלפלים

צ'וריסו עוף על קינואה עם פלפלים
צ'וריסו עוף על קינואה עם פלפלים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-6 ומחירו 3 מנות.19 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 32 גרם חלבון, 31 גרם שומן, ובסך הכל של 673 קלוריות. 25 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. גשו לסופר וקנו פלפלים, שמן זית, שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 82%. מתכונים דומים: פלפלים ממולאים עוף קינואה בסגנון יווני, תפוחי אדמה עם פלפלים וצ'וריסו, ו צ'וריסו ופלפלים.

הוראות

1
ממיסים את החמאה בסיר גדול על אש בינונית. מערבבים פנימה את קוביות הבצל ומלח הים לפי הטעם; מבשלים ומערבבים עד שהבצל התקרמל לחום עמוק, כ -15 דקות. לאחר קרמל, יוצקים 6 כוסות ציר עוף ואת הקינואה; מביאים לרתיחה על אש גבוהה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עד שהקינואה רכה, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
מלח יםמלח ים
חמאהחמאה
קינואהקינואה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בינתיים מחממים את שמן הזית במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה. משחימים את הנקניקיות מכל הצדדים בשמן החם, ואז מוציאים וחותכים לפרוסות בעובי 1/2 אינץ'. מחזירים את הנקניקיה למחבת, וממשיכים לבשל עד להשחמה מכל הצדדים וכבר לא ורודים במרכז.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
נקניקנקניק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר לניקוז על צלחת מרופדת במגבת נייר, ושמור על חום.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
מנמיכים את האש לבינונית, ומערבבים את הבצל הפרוס לשמן שנותר במחבת. מבשלים עד ששולי הבצל מתחילים להפוך לצבע זהוב, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את השום, ומבשלים 1 דקה יותר. מתבלים בפפריקה ובכמון, ואז מערבבים פנימה את הפלפלים האדומים, הפלפלים הצהובים, פלפלי צ ' ילה פובלנו ו -1 כוס ציר עוף. מביאים לרתיחה, ואז מבשלים עד שהפלפלים מתרככים, והתערובת מצטמצמת ומתעבה, 10 עד 15 דקות. מחזירים את הנקניקיה למחבת, מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל וממשיכים לבשל עד שהנקניקייה חמה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
פלפל אדוםפלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציר עוףציר עוף
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
פפריקהפפריקה
פלפליםפלפלים
פלפל Poblanoפלפל Poblano
נקניקנקניק
שוםשום
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מגישים מעל מצע קינואה.
מרכיבים שתצטרך
קינואהקינואה