קושימומחה
מוכן ב1 ש, 57 דק.
מנות8
ציון בריאות29
מגזין

צ'ילי בקר חריף עם דלורית ושעועית שחורה

צ'ילי בקר חריף עם דלורית ושעועית שחורה
המתכון צ'ילי בשר חריף עם דלעת סקווש שעועית שחורה מוכן בערך 1 שעה ו 57 דקות והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 728 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 51 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, שמן זית, פלפלים חלפיניו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-47 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכונים דומים: שעועית שחורה וצ'ילי דלעת סקווש, שעועית שחורה צ'ילי עם דלעת סקווש, ו דלורית סקווש שעועית שחורה צ'ילי.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Bodegas Naveran ברות קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Bodegas Naveran Brut Cava
Bodegas Naveran Brut Cava
50% Xarel-lo, 30% Macabeo, ו 20% Parellada בגילאי 18 חודשים על lees להפוך את זה קאווה ערך מדהים. בועות עדינות עם מרקם משיי ומינרליות גירית הופכות את משקה הקאווה הזה כמו שמפניה NV.