קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות15
ציון בריאות22
מגזין

צ'ילי נשימת הדרקון

צ'ילי נשימת הדרקון
צ'ילי הנשימה של הדרקון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 32 גרם חלבון, 44 גרם שומן, ובסך הכל 653 קלוריות. המתכון הזה מכסה 30% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 15. 206 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 2 שעות ו 25 דקות. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. אם יש לכם שום, פפריקה, צ'ילי ג' לפנוס וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גינס, וויסקי וקאפקייקס קרם אירי כמו קינוח. הסופרבול יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 84%. ציון זה יוצא מן הכלל. נסו צ'ילי נשימת הדרקון, כנפי נשימת הדרקון, ו תערובת חטיף הנשימה של הדרקון עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מוסיפים את שומן הבייקון והחמאה לסיר גדול על אש גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
טיפות בייקוןטיפות בייקון
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את צ 'ילי אנהיים, צ' ילי פובלנו, פלפלים אדומים, צ 'ילי ג' לפנו ובצל, ומבשלים עד שהם מקורמלים, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל אנהייםפלפל אנהיים
פלפל Poblanoפלפל Poblano
בצלבצל
4
מוסיפים את השום ומטגנים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מוסיפים את הצ ' אק ומשחימים, כ -4 דקות.
6
מוסיפים את הבשר הטחון והנקניק ומשחימים, מערבבים בעדינות, מנסים לא לפרק את הבשר הטחון יותר מדי. מבשלים עד שהבשר משחים היטב ומבושל, 7 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
נקניקנקניק
בשרבשר
7
מוסיפים את אבקת הצ ' ילי, קאיין, כוסברה, כמון, שום מגורען, בצל מגורען, פפריקה, מלח ופלפל שחור, ומבשלים עד ריחני, בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שום מגורעןשום מגורען
בצל מגורעןבצל מגורען
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
כוסברה.כוסברה.
פפריקהפפריקה
כמוןכמון
8
מוסיפים את רוטב העגבניות והדבק, ומערבבים לקרמל, כ -2 דקות. מערבבים פנימה את הבירה והציר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
מלאימלאי
בירהבירה
9
מוסיפים את כליות שעועית פינטו; מנמיכים את האש ומבשלים, כ 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
שעועית פינטושעועית פינטו
כליהכליה
10
מגישים את הצ 'ילי בקערות מעל צ' יפס מטוגן כפול ומקשטים בקרקרים, בצל ירוק וצ ' דר.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
בצל ירוקבצל ירוק
קרקריםקרקרים
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
מקלפים את תפוחי האדמה בצדדים ומשאירים את הקצוות כשהעור דולק.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
12
חותכים את תפוחי האדמה לפרוסות 1/3 אינץ 'ואז פורסים למקלות 1/3 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
13
ממלאים קערה גדולה במים ומשרים את תפוחי האדמה, שקועים, לפחות 30 דקות ועד 24 שעות. זה יעזור להסיר את העמילן העודף מתפוחי האדמה ולמנוע מהם להתחמצן.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
עמילןעמילן
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
14
התאימו סיר כבד עם מדחום לטיגון עמוק וחממו את השמן ל-325 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
סירסיר
15
מוציאים את תפוחי האדמה מהמים ומייבשים כדי להסיר עודפי מים. מניחים בזהירות שני חופן תפוחי אדמה בשמן החם. צריך להיות לפחות 1 אינץ ' שמן מעל תפוחי האדמה. מבשלים עד שתפוחי האדמה חומים בהירים, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
16
מוציאים את תפוחי האדמה, מנערים בעדינות את עודפי השמן ונותנים להם להתנקז על רשת. חזור על התהליך עד שכל תפוחי האדמה מבושלים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
שמן בישולשמן בישול
17
מעלים את חום השמן ל -350 מעלות צלזיוס.מבשלים שוב את תפוחי האדמה, שני חופן בכל פעם, עד להזהבה, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
שמן בישולשמן בישול
18
מוציאים את תפוחי האדמה מהשמן, מנערים את עודפי השמן, מניחים בקערה ומפזרים מעט מלח ופלפל. חזור על התהליך עד שכל תפוחי האדמה מבושלים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

3אנהיים צ'יילס, קלוי, קלוף, קצוץאנהיים צ'יילס, קלוי, קלוף, קצוץ340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה לאגרבירה לאגר11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי בתפזורתנקניק איטלקי בתפזורת879אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, עם מיץ.שעועית, עם מיץ.879אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטו, עם מיץשעועית פינטו, עם מיץ3(חוֹרֶף)שומן חזיר או שמן קנולהשומן חזיר או שמן קנולה2בצל צהוב בינוני, קצוץצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2jalapenos chiles, טחוןjalapenos chiles, טחון3(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק ללא עצמות, גזוז וחתוך לקוביות 1/4 אינץצ'אק ללא עצמות, גזוז וחתוך לקוביות 1/4 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגר עדין מלח יםגרגר עדין מלח ים1ראששום, טחוןשום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)חמוצים כשריםחמוצים כשרים2(יכול להיות או להרחיק)בצל מגורעןבצל מגורען1חבורהבצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טחון, טחינה גסהבשר טחון, טחינה גסה2(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)פפריקה חמהפפריקה חמה3poblano chiles, קלוי, קלוף, קצוץpoblano chiles, קלוי, קלוף, קצוץ2פלפלים אדומים, חתוכים לקוביותפלפלים אדומים, חתוכים לקוביות16אינצ ' יםתפוחי אדמה ארוכים וחלודיםתפוחי אדמה ארוכים וחלודים15ריבס, קצוץ טרי או קפואקרקרים מלוחים, לקישוטקרקרים מלוחים, לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2בצלים צהובים, חתוכים לקוביותבצלים צהובים, חתוכים לקוביות

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות את ג ' וב אי קייטס רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה -40 קובי קאווה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
ג ' וב אי קייטס רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה
ג ' וב אי קייטס רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב בטעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' מון איבריקו.