קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות90
מגזין

צ'ילי צמחוני

צ'ילי צמחוני
המתכון צ'ילי צמחוני יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 55 דקות. מנה אחת מכילה 637 קלוריות, 37 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה עובד גם כמנה עיקרית יקרה למדי עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו בצל, קישואים, מלח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ביוגורט המסונן תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם לחם בננה יוגורט יווני תות כמו קינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 68%. ציון זה מוצק. נסו תחרות צ'ילי שנתית 5: כניסה מס' 3-צ'ילי קינואה צמחוני + תפריט שבועי, צ'ילי צמחוני, ו צ'ילי צמחוני עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול וכבד מחממים את השמן על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים את הבצל, הפלפלים, השום ופלפלי הסראנו ומבשלים תוך ערבוב עד לריכוך כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3/4 כוס שמן פלפל חריף (שמן צ'ילי)3/4 כוס שמן פלפל חריף (שמן צ'ילי)
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים את הקישואים, התירס והפטריות, ומבשלים תוך ערבוב עד שהם רכים והירקות מוציאים את הנוזל שלהם ומתחילים להשחים סביב הקצוות, בערך 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
4
מוסיפים את אבקת הצ ' ילי, הכמון, המלח והקאיין, ומבשלים תוך ערבוב עד לריחני, כ-30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
5
מוסיפים את העגבניות ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
6
מוסיפים את השעועית, רוטב העגבניות וציר הירקות, מערבבים היטב ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים תוך ערבוב מדי פעם כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה, קצוצה דק לקישוטפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוט
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
7
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את הכוסברה. להתאים את התבלינים, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
8
להגשה מניחים 1/4 כוס אורז חום בתחתית כל קערה. מכניסים את הצ ' ילי לקערות מעל האורז. מעל כל מנה כף שמנת חמוצה וכף אבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
מלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת
9
מפזרים תמצית ובצל ירוק ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
10
שלב את כל החומרים ביסודיות.
11
מתכון מ "בישול ניו אורלינס חדש", מאת אמריל לגאסה וג ' סי טירש
12
הוצאת ויליאם ומורו, 1993.

מרכיבים

8ריבס, קצוץ טרי או קפואאבוקדו חתוך לקוביות, קישוטאבוקדו חתוך לקוביות, קישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)0(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז חום מבושל, ליוויאורז חום מבושל, ליווי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים (כ -3 אוזניים)גרעיני תירס טריים (כ -3 אוזניים)2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה8ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ, לקשטבצל ירוק קצוץ, לקשט1כמון טחון כףכמון טחון כף7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית שחורה מבושלת, או שעועית משומרת, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה מבושלת, או שעועית משומרת, שטופה ומרוקנת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש3(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורטובלו (כ -5 גדולות), נבעו, ניגבו נקיות וקוביותפטריות פורטובלו (כ -5 גדולות), נבעו, ניגבו נקיות וקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים קצוציםפלפלים אדומים קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2כדי 3 פלפלים סראנו, נבע, זרע, טחון, בהתאם לטעםכדי 3 פלפלים סראנו, נבע, זרע, טחון, בהתאם לטעם8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה או יוגורט רגיל מתוח, לקשטשמנת חמוצה או יוגורט רגיל מתוח, לקשט4largesעגבניות, קלופים, זרע וקצוץעגבניות, קלופים, זרע וקצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי ירקות, או מיםמלאי ירקות, או מים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ1( חצילים)קישואים, קצוות גזע גזומים וחותכים לקוביות קטנותקישואים, קצוות גזע גזומים וחותכים לקוביות קטנות