קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות30
ציון בריאות4
מגזין

צ'יפוטלה צ' ילי

צ'יפוטלה צ' ילי
המתכון צ'יפוטלה צ' ילי בשר מוכן בערך 1 שעה ו 15 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. והוא יספק כ 30 מנות. במנה עיקרית זו יש 209 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם בצל, פלפל, עגבניות משומר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו צ'יפוטלה צ' ילי, צ'ילי בקר ושעועית צ' יפוטלה, ו בישול איטי צ'יפוטלה צ' ילי בקר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בסיר כבד גדול או בתנור הולנדי על חום בינוני; מוסיפים בצל. להפחית את החום נמוך, לבשל, ערבוב מדי פעם, 10 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים פלפל, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
3
להוסיף פלפל חריף ושום; לבשל על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שמן פלפלשמן פלפל
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
4
מוסיפים בשר בקר ו-5 המרכיבים הבאים. מערבבים בירה, ומבשלים על 2 דקות. מערבבים ברוטב ווסטרשייר ואת 4 המרכיבים הבאים. מביאים לרתיחה נמוכה, ולהפחית את החום לנמוך. מבשלים, חשוף, 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
5
מוסיפים שעועית, מערבבים, וממשיכים להתבשל 10 דקות או עד הנוזל מופחת מעט.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
6
הסר עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
7
מקשטים, אם תרצה.

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף או בקרמרק עוף או בקר425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, שטוף סחוטשעועית, שטוף סחוט425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטו, שטופה ומרוקנתשעועית פינטו, שטופה ומרוקנת794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות30ריבס, קצוץ טרי או קפואGarnishes: גבינת צ'דר מגוררת, שמנת חמוצהGarnishes: גבינת צ'דר מגוררת, שמנת חמוצה2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף3פלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובו, טחוןפלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובו, טחון0(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אדמה עגולה או אדמה צ'אק, השחמה סחוטהאדמה עגולה או אדמה צ'אק, השחמה סחוטה2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1פלפל אדום או ירוק, cored, זרע, חתוךפלפל אדום או ירוק, cored, זרע, חתוך11 קילו קישואים,גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר1גדולבצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Marques de Caceres קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Marques de Caceres Cava
Marques de Caceres Cava
צבע קש חיוור לתחייה על ידי בועות בסדר. זר פירות הדר עם הערות של בריוש. מקסים ועגול בפה עם מבנה מרענן ומאוזן. גימור תוסס שמדגיש את הבועות העדינות שלה.אפריטיף מרענן, קאווה זה מתחתן היטב עם דגים ופירות ים, פסטה, אורז, מנות מתובלות, מטבח אסייתי, וכל סוגי הקינוחים.