קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסופרבול
מגזין

צ'יפס עיפרון גזר עם רוטב קארי חריף טבילה

צ'יפס עיפרון גזר עם רוטב קארי חריף טבילה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל צ'יפס עיפרון גזר לבן עם רוטב קארי חריף טבילה. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 138 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך שמן canolan, מלח ופלפל, יוגורט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו צ'יפס סטייק בגריל עם רוטב טבילת גבינה כחולה מתובל, צ'יפס רטטוי אפוי פריך (קישואים וחצילים) עם רוטב טבילה עגבניות מתובל, ו עוף וגזר לבן" צ'יפס " עם חומץ חריף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר) עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
גרונר ולטלינר של ברגר הוא הקש הקיצי המובהק! מגוון ענבים לבן אוסטרי זה מייצר יין פריך וממוקד מינרלים עם רמזים של הדר, קליפת לימון, ליצ ' י, ומגע של חריפות שעשוי להזכיר לך פלפל לבן. הגוף המרענן והפריך שלה עובד נהדר ביום קיץ חם, במיוחד כאשר אתה בחוץ.