קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות37
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צדפה Garlicky ולינגוויני פטריות

צדפה Garlicky ולינגוויני פטריות
צדפה Garlicky ולינגוויני פטריות הוא pescatarian ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 272 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פטריות מראש, אורגנו, לינגוויני, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, , שהוא מוצק. נסו פיצה בגריל צדפה Garlicky, לינגוויני עם פירורי לחם Garlicky, ו גארליקי לינגוויני ושרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל פסטה על פי הוראות החבילה, השמטת מלח ושומן; לנקז ולשמור חם.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מלחמלח
2
מעיל מחבת nonstick גדולה עם ספריי בישול; מקום על חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים פטריות, ומבשלים 5 דקות או רק עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
4
הסר פטריות מחבת; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים 2 כפיות שמן זית למחבת; מוסיפים צדפות ו -3 המרכיבים הבאים, ערבוב לעתים קרובות, עד שהתערובת מגיעה לרתיחה. להפחית את החום; להוסיף פטריות מבושלות, בצל ופטרוזיליה. לבשל 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שמן זיתשמן זית
פטרוזיליהפטרוזיליה
בצלבצל
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים פסטה, גבינת פרמזן, ומרכיבים שנותרו. לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פסטהפסטה
7
מגישים באופן מיידי.

ציוד

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה184אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות קצוצות, לא מצוחצחות. צדפות קצוצות, לא מצוחצחות.01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה6שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ דקבצל ירוק קצוץ דק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לינגוויני לא מבושללינגוויני לא מבושל227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פטריות מוגדרות מראשחבילת פטריות מוגדרות מראש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה שמורת Ema סנטאן. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.