קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

צדפות עם מלפפון מתוק וסלסה מנגו

צדפות עם מלפפון מתוק וסלסה מנגו
צדפות עם מלפפון מתוק ומנגו Salsan נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 301 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. אם יש לכם מלח ופלפל כשרים, מנגו, אורז וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו צדפות ים צרובות עם מנגו-מלון סלסה, צדפות צ'ילי עם מנגו - פפאיה סלסה, ו צדפות מחבת צרובות עם סלסה שעועית שחורה מנגו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את האורז על פי הוראות החבילה. בינתיים, בקערה בינונית, לשלב את המנגו, מלפפונים, זנגביל, מיץ ליים, 1 כף השמן, כוסברה, 1/2 מלח כפית, ו 1/8 פלפל כפית; להפריש. יש לשטוף את הצדפות וללטף אותם יבש עם מגבות נייר. מתבלים עם 1/4 כפית מלח ו 1/8 כפית פלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים את השמן הנותר במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הצדפות ומבשלים עד חום זהוב ואת אותו צבע לאורך, כ 2 דקות לכל צד. מחלקים בין צלחות בודדות ומגישים מעל האורז עם סלסה. טיפ: חפשו צדפות שקופות ולא לבנות לגמרי; הן יטעמו רעננות יותר. חלקם מגיעים לחנות עם השריר עדיין מחובר. משיכה מהירה עם האצבעות לפני הבישול תסיר את השריר בקלות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.