קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

צדפות צרובות מחבת עם ענבי שמפניה ושקדים

צדפות צרובות מחבת עם ענבי שמפניה ושקדים
ערב השנה החדשה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו ברי אפוי עם ג'לי שמפניה ורוד, ענבים אדומים ושקדים מרקוניים, סטייק צרוב במחבת עם תרד, ענבים ושקדים, ו צדפות חרוכות מתובלות עם פנקייק תפוחי אדמה-אגס ושמפניה Beurre Blanc (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים צדפות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
ממיסים 3 כפות חמאה במחבת גדולה מאוד על חום בינוני גבוה. לבשל חמאה עד תחילת חום, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים צדפות; מבשלים 2 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
4
העברת צדפות לצלחת; אוהל עם נייר כסף. ממיסים את החמאה שנותרה באותו מחבת על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף שאלוט וענבים; sauté עד שאלוט הם זהובים, ערבוב מדי פעם, על 2 דקות. מערבבים במיץ לימון ומיצי צדפות שנצברו. מביאים תערובת לרתיחה; מתבלים במלח ופלפל. מערבבים שקדים ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים 4 צדפות על כל אחת מ-4 צלחות. רוטב כפית מעל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.