קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות3
ציון בריאות1
מגזין

ציפוי גבינת שמנת צ'ילי

ציפוי גבינת שמנת צ'ילי
ציפוי גבינת שמנת צ'ילי עשוי להיות רק הציפוי שאתה מחפש. מתכון זה מכין 3 מנות עם 1157 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 57 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם סוכר קונדיטורים, תמצית וניל שקופה, פלפל קאיין וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ידידותי לפודמפה וצמחוני דיאטה. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי האוכל האמריקאי. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 14%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: ציפוי גבינת שמנת צ'ילי, קרם חמאת וניל ציפוי וגבינת שמנת תות, ו לחמניות קינמון שמנת חמוצה, עם ציפוי גבינת שמנת כתומה.

הוראות

1
בקערה מנפים את צ' ילי האנצ ' ו הטחון, פלפל הקאיין והקינמון עם סוכר הקונדיטורים. מקציפים פנימה את גבינת השמנת והחמאה במיקסר חשמלי במהירות בינונית עד שהציפוי חלק; מערבבים פנימה את תמצית הווניל. להשתמש כדי כפור עוגות או עוגות.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. אתה יכול לנסות את מסיה דה לה לוז קאווה ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -12 דולר לבקבוק.
מסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, יש קאווה זה הערות יפות של תפוח ירוק ודבש, כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.