קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות10
ציון בריאות35
מגזין

צלוי בצד של סלמון עם חרדל, טרגון, ורוטב צ'ייב

צלוי בצד של סלמון עם חרדל, טרגון, ורוטב צ'ייב
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, והמנה העיקרית pescatarian? צלוי בצד של סלמון עם חרדל, טרגון, ורוטב צ'ייב יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 358 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. לך לחנות ותביא מיץ לימון, טרגון, סוכר חום זהוב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: צלוי בצד של סלמון עם חרדל, טרגון, ורוטב צ'ייב, צלוי בצד של סלמון עם חרדל, טרגון, ורוטב צ'ייב, ו עוגות סלמון עם טרגון-רוטב צ'ייב טבילה.

הוראות

1
מתלה מיקום במרכז התנור מראשכדי 232°. קו גיליון אפייה גדול מעוטר בנייר אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מערבבים הראשון 7 מרכיבים בקערה medium. רוטב חרדל העונה קל עם מלח בנדיבות עם פלפל.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
פלפלפלפל
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
Placesalmon, צד העור למטה, באלכסון על גיליון מוכן. כפית 1/2 כוס סלמון חרדל, ואז להפיץ על פני, מכסה בצורה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
סלמוןסלמון
מורחיםמורחים
4
מפזרים סלמון בנדיבות עםמלח ופלפל. צלוי רק עד סלמון isopaque במרכז, כ -15 דקות. Usingparchement כסיוע, להעביר סלמון לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סלמוןסלמון
5
חותכים לרוחב לחתיכות ומגישים עםרוטב חרדל.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
רוטברוטב
6
בתיאבון

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.