קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות57
מגזין

צלי חזיר במרינדה עם שזיפים מיובשים ומשמש

צלי חזיר במרינדה עם שזיפים מיובשים ומשמש
צלי חזיר במרינדה עם שזיפים מיובשים ומשמשים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 389 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך משמשים -8, מלח ופלפל, חרדל דיז'ון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשזיפים המיובשים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוחים אפויים עם שזיפים, קינמון וג'ינג'ר כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. עם כפית נסו Crock Pot צלעות חזיר עם משמשים ושזיפים מיובשים, חזיר במרינדה עם שזיפים ואנשובי, ו בשר חזיר צלוי עם שזיפים מיובשים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את החזיר על משטח עבודה, צד שומן למטה. כדי לפרפר את הבשר, לעשות חתך לאורך בשר חזיר מקצה לקצה, חיתוך שני שלישים של הדרך דרך הבשר. הפוך 1/2 אינץ ' עמוק לאורך לחתוך בכל צד של החתך הראשון, כך הצלי שוכב שטוח. מתבלים את החזיר עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
בתבנית אפייה רדודה גדולה, לשלב את היין, שום חזיר, פונה מעיל.
מרכיבים שתצטרך
3
בואו להשרות בטמפרטורת החדר במשך 1 שעה, הפיכת הבשר פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים התנור ל 45
5
הסר את החזיר מן המנה לגרד את השום. מסננים את היין ולהזמין 1/2 כוס.
מרכיבים שתצטרך
6
להניח את החזיר על משטח עבודה, בצד לחתוך, ומתבלים עם מלח ופלפל. מסדרים את כל השזיפים השזיפים לאורך 1 של חתכים בצד. חזור עם משמשים כולו לאורך חתך בצד השני.
מרכיבים שתצטרך
7
מגלגלים את הצלי כדי לעצב אותו מחדש ולקשור במרווחים זוגיים עם חוט כותנה.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים את החזיר במחבת קלייה קטנה חסינת אש ומתבלים במלח ופלפל. צלוי בשליש העליון של התנור במשך 15 דקות. מוסיפים את מיצי המחבת, מפחיתים את טמפרטורת התנור ל-400 וצולים כ-30 דקות, או עד שמדחום שנקרא מיידית רושם 150 לבשר ורוד.
מרכיבים שתצטרך
9
להעביר את הצלי ללוח חיתוך, לכסות באופן רופף עם נייר ולתת לעמוד במשך 10 דקות.
10
בינתיים, לטאטא את הקמח לתוך מיצי פאן כדי ליצור משחה חלקה. בהדרגה לטאטא בכוס היין השמורה 1/2 עד חלקה. הגדר את מחבת צלייה מעל 2 מבערים על אש נמוכה לטאטא במלאי.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים את השזיפים המיובשים לרבעים ומשמשים ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד הרוטב הוא טעים, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12
הוסף כל מיצים שנצברו מן הצלי לרוטב ולהקציף בחרדל. מתבלים במלח ופלפל ושופכים לסירת רוטב מחוממת. חותכים את החזיר לפרוסות בעובי 1/3 אינץ ' ומגישים מיד עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך