קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות29
מגזין

צלי סיר עם ירקות

צלי סיר עם ירקות
צריך איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, ומנה עיקרית ראשונית? צלי סיר עם ירקות יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתאים ל-8 ומחירו 2 מנות.22 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 35 גרם חלבון, 25 גרם שומן, ובסך הכל של 406 קלוריות. 165 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 3 שעות ו -20 דקות. אם יש לכם עגבניות משומרות, עלי דפנה, רוזמרין וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח כשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 91%, המנה הזו מדהימה. מתכונים דומים: צלי סיר בלסמי איטי, צלי בקר בלסמי קל - דל פחמימות וללא גלוטן, ו סיר מיידי ספגטי בסיר אחד עם רוטב בשר.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מתבלים את כל צידי הבקר בכמות לא מבוטלת של מלח ופלפל. בתנור הולנדי גדול או בסיר כבד אחר בעל כיסוי הדוק; מחממים 2 כפות מהשמן על אש גבוהה בינונית. משחימים את הבשר מכל הצדדים, לוקחים את הזמן כדי לקבל קרום נחמד מבחוץ.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קרוםקרום
בקרבקר
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
יוצקים את העגבניות והמים. מפזרים את הירקות ועשבי התיבול סביב צלי הסיר, מתבלים במלח ופלפל; ומזלפים את כף השמן שנותרה. מכסים את הסיר ומנמיכים את האש לנמוכה. מבשלים כ -3 שעות, מתבשלים כל 30 דקות עם מיצי התבנית, עד שהבקר רך במזלג.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
צלי קדרהצלי קדרה
עגבנייהעגבנייה
עשבי תיבולעשבי תיבול
מיםמים
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
4
פורסים את צלי הסיר ומסדרים על מגש מוקף בירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
צלי קדרהצלי קדרה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מגישים עם מיצי הסיר.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר