קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות46
מגזין

צלי קדרה עם ירקות קלויים

צלי קדרה עם ירקות קלויים
צלי עם ירקות קלויים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 48 גרם חלבון 45 גרם של שומן, וסך הכל 711 קלוריות. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו עגבניות משומר, עשויות מבשר בקר לא, מלח כשר ופלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו צלי בסיר אחד עם ירקות קלויים, צלי עם ירקות שורש קלוי, ו צלי עוף צלוי ירקות צלויים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים תנור הולנדי גדול, עם מכסה, מעל חום בינוני גבוה. מתבלים את הבשר בנדיבות עם מלח ופלפל, ומפזרים קלות עם הקמח.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מוסיפים את השמן לסיר, מניחים את הבשר במחבת וצורב משני הצדדים עד חום מהגוני עמוק, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
4
להעביר את הבשר לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
5
יוצקים הכל אבל על 2 כפות שמן מהמחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את הבצל והשום למחבת ומבשלים עד ריחני ורך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הוסף את העגבניות, לשבור אותם ביד כפי שאתה מוסיף אותם לסיר, ומבשל עד אדום לבנה עמוק, על 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
מוסיף את היין, ועם כף עץ לגרד את כל חתיכות השחמה שנצמדים לתחתית הסיר.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
סירסיר
9
מוסיפים את נוזלי העגבניות הנותרים, מרק בשר, טימין ועלי דפנה, ומביאים לרתיחה. להחזיר את הצלי לסיר, לקנן אותו בנוזל, לכסות ולהעביר סיר לתנור.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
מרק בשרמרק בשר
עגבנייהעגבנייה
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סירסיר
10
לבשל עד הצלי הוא רק במכרז, על 1 1/2 שעות.
11
הסר את המכסה ולהמשיך לבשל, חשופה עד מכרז על 1 שעה יותר.
12
בינתיים, לזרוק את הבצל, גזר, גזר לבן, ולפת עם שמן זית, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
גזר לבןגזר לבן
גזרגזר
לפתלפת
בצלבצל
פלפלפלפל
מלחמלח
13
פרוש על תבנית אפייה בשכבה 1. ייתכן שיהיה עליך להשתמש 2 גיליונות אפייה. לאחר הצלי יוצא מהתנור, להעלות את הטמפרטורה ל 450 מעלות F. לצלות את הירקות, מפנה בערך באמצע הבישול, עד קרמל ומכרז, על 30 עד 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
14
להעביר את הצלי לצלחת ולכסות באופן רופף עם נייר. לרפרף את השומן מפני השטח של הנוזל ולהשליך. מביאים את הרוטב לרתיחה מעל חום בינוני גבוה, ומבשלים עד מעובה. עבור רוטב לעבות להקציף בתערובת קורנפלור ולהביא לרתיחה. (בדוק את עובי הרוטב על ידי כפיות כמה על צלחת ולבדוק את העקביות). מערבבים את הפטרוזיליה, לטעום ולהתאים מלח ופלפל, לפי הצורך. שמור על הצלי חם ברוטב עד מוכן לחתוך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עמילן תירסעמילן תירס
פטרוזיליהפטרוזיליה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
15
פורסים את הצלי ושוכבים על מגש, מקיפים את הירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
צלי קדרהצלי קדרה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
16
יוצקים חלק מהרוטב על גבי ומגישים את הנותרים בסירת תחתית בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק בשר, תוצרת בית או עשוי מרק בשר בקר (2 קוביות מרק 2 כוסות מים חמים) לא משומרמרק בשר, תוצרת בית או עשוי מרק בשר בקר (2 קוביות מרק 2 כוסות מים חמים) לא משומר1קילוגרםצ'אק צלי בקרצ'אק צלי בקר425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמות, במיץעגבניות שלמות, במיץ3גזר גזר, קלופים לחתוך לחתיכות 2 אינץגזר גזר, קלופים לחתוך לחתיכות 2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירס, מעורבב עם 2 כפות מים, אופציונליעמילן תירס, מעורבב עם 2 כפות מים, אופציונלי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרי קצוץ גס שטוח עלה, אופציונליפטרוזיליה טרי קצוץ גס שטוח עלה, אופציונלי3sprigsטימין טרי, או 2 כפיות מיובשותטימין טרי, או 2 כפיות מיובשות5ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעםמלח כשר ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעם5(חוֹרֶף)אודות שמן זיתאודות שמן זית1גדולבצל, פרוסבצל, פרוס21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר לבן, מקולף, חתוך למטבעות 1/2 אינץגזר לבן, מקולף, חתוך למטבעות 1/2 אינץ21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצלים אדומים, קלופים ורבעים, או 6 שאלוט, קלופים חצוייםבצלים אדומים, קלופים ורבעים, או 6 שאלוט, קלופים חצויים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה1( חצילים)לפת, קלופים לחתוך 8 טריזים או 1 שורש סלרי בינוני, קלופים לחתוך לתוך 8 גושים גדולים או שניהםלפת, קלופים לחתוך 8 טריזים או 1 שורש סלרי בינוני, קלופים לחתוך לתוך 8 גושים גדולים או שניהם3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות