קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות32
מגזין

צלעות חזיר איטלקיות עם עגבניות

צלעות חזיר איטלקיות עם עגבניות
צלעות חזיר איטלקיות עם עגבניות הן ללא גלוטן וללא חלב מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 386 קלוריות, 44 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם אורגנו, עגבניות משומרות, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו -25 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 73%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון צלעות חזיר עם אפרסק, צלעות חזיר עם פרי הדר, ו צלעות חזיר עם תפוח.

הוראות

1
במחבת גדולה, צלעות חומות בשמן בקבוצות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
העברה ל-4 או 5 קו-טי. סיר איטי מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
קולים בצל וגזר בטפטופים עד שהם רכים. מערבבים פנימה את העגבניות, הוויניגרט והאורגנו; יוצקים על צלעות.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
גזרגזר
בצלבצל
4
מכסים ומבשלים על נמוך 8-10 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. חוות מקמוריי נהר רוסי פינו נואר עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
חוות מקמריי נהר רוסי פינו נואר
חוות מקמריי נהר רוסי פינו נואר
חוות מקמריי 2012 פינו נואר של עמק הנהר הרוסי שלנו נפתחת בניחוחות של לבנדר ובויסנברי המפנים את מקומם לטעמים של דובדבן כהה ורימון. ליין העסיסי הזה יש תחושת פה משיי, ממוסגרת ברמזים עדינים של אלון מיישון חבית.