קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

צלעות חזיר בצל צרפתי

צלעות חזיר בצל צרפתי
אם יש לכם שרי, חלב, תערובת מרק בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. . זה עובד היטב כמנה עיקרית. עם כפית נסו צלעות חזיר בצל צרפתי, Knockwurst עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושן עם בייקון, תפוח ובצל, ו צלעות חזיר צלויות דבש עם אגסים, בצל אדום, פטה ובצל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת גדולה מעל חום בינוני ומשחימים את צלעות החזיר, 5 עד 8 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים קרם של מרק פטריות, תערובת מרק בצל יבש, חלב ושרי יחד בקערה ויוצקים על צלעות החזיר; מכסים ומפחיתים את החום עד בינוני-נמוך. מבשלים עד צלעות חזיר רך כבר לא ורוד בפנים, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם
תערובת מרק בצל יבשתערובת מרק בצל יבש
צלעות חזירצלעות חזיר
שרי.שרי.
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.