קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

צלעות חזיר ברביקיו בורבון

צלעות חזיר ברביקיו בורבון
צלעות חזיר ברביקיו בורבון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 789 קלוריות, 62 גרם חלבון ו 36 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. לך לחנות ותביא פלפל, תחליף סוכר, תחליף סוכר חום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. נסו צלעות ברוטב ברביקיו בורבון חריף, צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, ו צלעות חזיר מעושנות ומתוקות עם רוטב ברביקיו בורבון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 290 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מתבלים את הצלעות בנדיבות במלח ופלפל משני הצדדים ומניחים במחבת צלייה עמוקה בגודל פרופורציונלי.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
3
להוסיף 1 כוס רוטב ברביקיו ו 2 כוסות מים על הצלעות עד כמעט שקוע לחלוטין; אם לא להוסיף קצת יותר רוטב ומים או להשתמש במחבת קטנה יותר. מכסים בחוזקה בנייר אלומיניום, מניחים על המדף המרכזי של התנור, ואופים במשך כ 2 שעות או עד שהבשר כמעט נופל מהעצם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
עצםעצם
מיםמים
בשרבשר
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
מחבתמחבת
4
הסר, לנקז נוזל מיד, וצלעות מבושלות מעיל עם רוטב ברביקיו טרי. עדיף לעשות את הצלעות יום קדימה עד לנקודה זו. מקררים בין לילה ומביאים לטמפרטורת החדר לפני הצלייה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
צלעותצלעות
5
מחממים גריל גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מניחים צלעות על גריל גריל רק כמה דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
לשרת.
8
מערבבים מרכיבים רוטב בקערה ומקציפים היטב לשלב. שמור.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

מרכיבים

11 קילו קישואים,3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף סוכר חום, אופציונלי (מומלץ: מותג תאום סוכר)תחליף סוכר חום, אופציונלי (מומלץ: מותג תאום סוכר)1ציפורן קטנהשום, טחוןשום, טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(חוֹרֶף)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)עשן נוזליעשן נוזלי11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2קילוגרםצלעות חזירצלעות חזיר2(חוֹרֶף)בצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף סוכר (מומלץ: Splenda)תחליף סוכר (מומלץ: Splenda)170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אין סוכר הוסיף רסק עגבניותאין סוכר הוסיף רסק עגבניות822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אין סוכר הוסיף רוטב עגבניותאין סוכר הוסיף רוטב עגבניות2(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו נואר, שיראז, Zinfandel

צלעות חזיר עובד ממש טוב עם פינו נואר, שיראז, ו Zinfandel. צלעות חזיר וענבים צלויים אחרים עם רטבים מתוקים ומתובלים עובדים היטב עם יינות אדומים אלה. סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.