קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

צלעות חזיר טעימות

צלעות חזיר טעימות
צלעות חזיר טעימות יכולות להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן וללא חלב שחיפשתם. בבמנה עיקרית זו יש 580 קלוריות, 25 גרם חלבון ו-38 גרם שומן למנה. מתכון זה מכסה 18% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 6 שעות ו-10 דקות. גשו לסופר וקנו חרדל טחון, תיבול קייג'ון, מולסה ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 40%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: טנדת חזיר טעימה, צלעות חזיר טעימות וצלעות חזיר עדינות וטעימות.

הוראות

1
מניחים צלעות ב-5-Qt. בישול איטי.
מרכיבים שתצטרך
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מערבבים את שאר החומרים; יוצקים על הצלעות.
מרכיבים שתצטרך
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
3
מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6-7 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
2 צ'ילי פרזנו, פרוסים לחצי2 צ'ילי פרזנו, פרוסים לחצי

יין מומלץ: פינו נואר, שיראז, Zinfandel

פינו נואר, שיראז וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור צלעות חזיר. צלעות חזיר ושאר חזירי ברביקיו עם רטבים מתוקים ומתובלים עובדים היטב עם היינות האדומים האלה. ה-Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.