קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

צלעות חזיר לבישול איטי קוריאני

צלעות חזיר לבישול איטי קוריאני
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים קוריאניים, אז נסו צלעות חזיר קוריאניות לבישול איטי. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 31 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל של 225 קלוריות. מתכון זה משמש 6. זה עובד טוב כמנה עיקרית. 12 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם מרק עוף, רוטב סויה, צלעות חזיר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך את כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 5 שעות ו -10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 61%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: טאקו חזיר מנגל קוריאני לבישול איטי, יום ראשון לבישול איטי: חזיר קוריאני מגורר, ו צלעות חזיר מתוקות חמצמצות בסיר האיטי - 2 מרכיבים בתוספת החזיר.

הוראות

1
בסיר של סיר איטי מערבבים יחד את השום, מרק העוף, רסק השעועית ורוטב הסויה. מתבלים את צלעות החזיר במלח ופלפל, ומניחים אותם בתוך החרס. פונים למעיל ברוטב. מכסים ומבשלים 5 שעות על ההגדרה הנמוכה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
צלעות חזירצלעות חזיר
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. אתה יכול לנסות רוצ ' ולי ן שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -42 דולר לבקבוק.
אחוזת רוצ ' ולי שרדונה
אחוזת רוצ ' ולי שרדונה
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של הנכס רוצ ' ולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ונגיעה של תבלין משתלבים עם טעמי התפוחים העשירים והחומציות הפריכה.