קושיקשה
מוכן ב39 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

צלעות חזיר ממולאות בגריל

צלעות חזיר ממולאות בגריל
צלעות חזיר ממולאות בגריל לוקחות בערך 39 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 38 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל 856 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם מלח כשר, פלפל גרוס, לחם תירס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 80%. מתכונים דומים: צלעות חזיר ממולאות בגריל, שזיפים בגריל ופרושוטו-צלעות חזיר ממולאות, ו אורז בר בגריל-צלעות חזיר ממולאות.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
במיכל פלסטיק שמים את המלח, הסוכר, גרגירי הפלפל ואבקת החרדל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
3
מוסיפים את החומץ החם ומערבלים להמסה.
מרכיבים שתצטרך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
4
תנו לתערובת לשבת במשך 5 עד 10 דקות כדי לפתח טעם.
5
מוסיפים קוביות קרח ומנערים כדי להמיס את רוב הקרח.
מרכיבים שתצטרך
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
6
מוסיפים צלעות ומכסים במי מלח. מקררים במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף אורגני שלם חתוך ל-10 חתיכות1 עוף אורגני שלם חתוך ל-10 חתיכות
7
מוציאים צלעות מהמיכל ושוטפים.
8
חותכים כיסים אופקיים בכל צלע חזיר למילוי.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
1/2 כוס מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)1/2 כוס מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
9
לשלב שאר מרכיבים, ולשים לתוך צנרת תיק כי הוא לא מצויד עם טיפ. מקטיפים כל קוצץ מלא בתערובת לחם תירס. צולים את הצלעות על אש בינונית גבוהה למשך 6 דקות מכל צד. הופכים כל קוצצים 45 מעלות לאחר 3 דקות לסימון.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחורפלפל שחור2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ סיידר, מחומםחומץ סיידר, מחומם3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלחם תירס, מתפוררלחם תירס, מתפורר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים יבשים, חצוידובדבנים יבשים, חצוי2(יכול להיות או להרחיק)מרווה טרייה, פרוסה דקמרווה טרייה, פרוסה דק2(חוֹרֶף)צימוקים זהוביםצימוקים זהובים1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחוןפלפל טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'לטין בטעם תותים של מותג jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג jell-o1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת חרדלאבקת חרדל4צלעות חזיר עם קצה עצם עבה כפולצלעות חזיר עם קצה עצם עבה כפול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך, קצוצים בערךאגוזי מלך, קצוצים בערך

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. הפרג מונטריי פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
פופי מונטריי פינו נואר
פופי מונטריי פינו נואר
האביב המתון והקיץ הקריר יותר במחוז מונטריי נותנים סיכוי לענבי פינו נואר להשיג את הבגרות האופטימלית עם איזון נהדר של חומציות וטעם, ועם צבע עמוק האופייני לארויו סקו פינו נואר. הפרי האדום מתבהר על פני החיך, להרים פטל ותבלינים הם איזון על ידי ניחוחות אלון קלוי צרפתי. רך ומשיי באמצע, קרשנדו היין הזה בגימור משאיר זיכרון תוסס ועסיסי בפה, עם חומציות נכונה ותחושת פה נעימה.