קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צלעות חזיר מתובל שוקולד

צלעות חזיר מתובל שוקולד
צלעות חזיר מתובל שוקולד דורש סביב 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 4 מנות עם 74 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 7 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם צלעות חזיר, סוכר חום היטב, שמן צמחי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. עם כפית ציון 19%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: דפיקות וצלעות: נוקוורסט עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושנות עם בייקון, תפוח ובצל, צלעות חזיר מתובל, ו צלעות חזיר מתובלות.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
בקערה גדולה שלבו את הסוכר החום, התיבול האיטלקי, אבקת הבצל, אבקת הקקאו, אבקת השום, הפפריקה, הפלפל האדום, הכמון, המלח והפלפל השחור. משפשפים את התערובת באופן שווה על צלעות חזיר.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
צלעות חזירצלעות חזיר
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
3
מוסיפים את השמן למחבת ברזל יצוק גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מוסיפים את צלעות החזיר ומבשלים 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
5
מכניסים את המחבת לתנור ואופים את צלעות החזיר עד לבישול, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
6
מוציאים את המחבת מהתנור, מעבירים את הצלעות לפלטת הגשה ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

6אינצ ' יםעבה) עצמות חזיר צלעותעבה) עצמות חזיר צלעות2(חוֹרֶף)1 כוס בטטה מבושלת1 כוס בטטה מבושלת21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום טחוןפתיתי פלפל אדום טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול איטלקיתיבול איטלקי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. טרנטדו לה סטוריה שרדונה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדו לה סטוריה שרדונה
טרנטדו לה סטוריה שרדונה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן ארוך יותר בכוס ניחוחות ניואנסים של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל לבוא לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. את פה מרגיש הוא פריך ומאופק עם ברור מינרליות וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.