קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

צלעות חזיר עם פטריות ובצלצלים

צלעות חזיר עם פטריות ובצלצלים
צלעות חזיר עם פטריות בצלצלים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 258 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פטריות בלה קטנות, פלפל טחון, חרדל דיז'ון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו צלעות חזיר עם שאלוט, צלעות חזיר עם שאלוט וגזר לבן, ו לבשל את הספר: צלעות חזיר עם שאלוט (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.