קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

צלעות חזיר עם קומפוט ריבס

צלעות חזיר עם קומפוט ריבס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר עם קומפוט ריבס. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 402 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. זה מושלם עבור יום האם. זמן הכנת המתכון כ 27 דקות. אם יש לכם צלעות חזיר, חמאה, ריבס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב ריבס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,וידוי # 66: אני פשוט ניסיתי ריבס ... ריבס תות מתפורר כקינוח. נסו בשר חזיר פילה עם ריבס-שאלוט קומפוט, Pan-צרוב בשר חזיר Tenderloin עם קומפוט ריבס, ו צלעות חזיר עם קומפוט תפוחים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה שמורת Ema סנטאן. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.