קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

צלעות חזיר עם רוטב אגסים

צלעות חזיר עם רוטב אגסים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנה עיקרית, אז נסו צלעות חזיר עם רוטב אגסים. מתאים ל-6 ומחירו 2 מנות.08 דולר למנה. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 325 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. אם יש לכם שמן צמחי, סוכר חום, מיץ אגסים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בסוכר החום אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם חום-סוכר קילו עוגות עם חום-חמאה זיגוג כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 58%. הציון הזה מוצק. נסו צלעות חזיר עם רוטב אגס ג'ינג'ר, צלעות חזיר עם רוטב אגסים וג'ינג'ר, ו צלעות חזיר ברוטב אגס-דיז'ון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. חציר לשפוך היל קלשון שרדונה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
חציר לשפוך היל קלשון שרדונה
חציר לשפוך היל קלשון שרדונה
 מראה מבריק, קש חיוור עם גוונים ירוקים. תסיסה במיכל נירוסטה מאפשרת ביטוי מלא של ארומת פירות שרדונה ללא השפעה של אלון או ליס וכתוצאה מכך זר פירות טרופי בהיר ונקי. החיך עשיר בפירות טרופיים, חומציות ציפי נקייה מאזנת את אופי הפירות המתוקים וכתוצאה מכך חיך בהיר ורענן. כאשר שרדונה באיכות טובה משמש שרדונה לא מכוסה לוקח על רמה חדשה לגמרי של עומק ועוצמה.