קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות5
ציון בריאות35
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

צלעות חזיר צפון קרואטיות ברוטב פטריות

צלעות חזיר צפון קרואטיות ברוטב פטריות
צלעות חזיר צפון קרואטיות ברוטב פטריות יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 585 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלאי בשר, פטריות, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -30 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : לפת חמוצה צפון קרואטית עם בשר חזיר, רוטב חזרת צפון קרואטי #1, ו צבי גולאש צפון קרואטי.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.