קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

צלעות חזיר תירס שמנת

צלעות חזיר תירס שמנת
אם יש לך בערך 45 דקות לבלות במטבח, צלעות חזיר תירס עשויות להיות מתכון יוצא מן הכלל ללא גלוטן, ללא חלב ו-30 מתכון שלם לנסות. מנה אחת מכילה 362 קלוריות , 33 גרם חלבון ו -10 גרם שומן . תמורת 2.19$ למנה תקבלו מנה עיקרית שמגישה 4. מתכון זה מבית Allrecipes דורש תירס מוקרם, אבקת שום, צלעות חזיר ומלח ופלפל. 10 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 76% . הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: צלעות חזיר ממולאות תירס , צלעות חזיר עם רוטב תירס וצלעות חזיר עם רוטב תירס .

הוראות

1
מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
1 כף ליקר אגסים1 כף ליקר אגסים
2
מורחים תירס בתחתית תבנית אפייה בגודל 9x13 אינץ', ואז מניחים צלעות חזיר על גבי התירס. מהדקים את הצלעות לתוך התירס. מכסים את הכלי בנייר אלומיניום ואופים בתנור שחומם מראש למשך 1 1/2 עד 2 שעות, או עד שהטמפרטורה הפנימית של החזיר הגיעה ל-145 מעלות F (63 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
כוס יוגורט יווני רגילכוס יוגורט יווני רגיל
1 קופסת רסק עגבניות1 קופסת רסק עגבניות
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
בשביל זה בשפופרת (קל לאחסן ככהבשביל זה בשפופרת (קל לאחסן ככה
גלידת וניל, מומסת, מחולקתגלידת וניל, מומסת, מחולקת
1 כף ליקר אגסים1 כף ליקר אגסים

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Taittinger Brut La Francaise. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-45 דולר.
טייטינגר ברוט לה פרנסז
טייטינגר ברוט לה פרנסז
שמפניה זו היא תערובת של כ-30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו-60% מהכלל, מכמה בצירים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.