קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

צרוב ארקטי צרוב עם סלסה חמה מנגו ליים

צרוב ארקטי צרוב עם סלסה חמה מנגו ליים
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? צרוב ארקטי צרוב עם סלסה חמה מנגו ליים יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 34 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל של 425 קלוריות. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם יש לכם ג'ינג'ר, מיץ ליים, עמילן תירס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג עמילן תירס שוקולד כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 52%. הציון הזה מוצק. נסו צרוב ארקטי צרוב עם מלפפון להתענג, צרוב ארקטי צרוב עם קומקוואט קומפוט, ו גלילי יד ארקטיים צרובים (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר בינוני על אש בינונית-נמוכה. מערבבים פנימה שאלוט וג ' לפאו. מבשלים, תוך ערבוב לעתים קרובות, 4 דקות או עד שאלוט רך.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים מרק, תרכיז מיץ וג ' ינג ' ר. להגביר את החום, ומרתיחים בעדינות 5 דקות או עד מופחת 1 כוס. מערבבים מנגו ורום; מבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מרקמרק
מיץמיץ
מנגומנגו
רוםרום
3
מערבבים עמילן תירס ומים, ומערבבים לתערובת מנגו. מביאים לרתיחה, ומרתיחים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מנגומנגו
מיםמים
4
מסירים מהאש ומערבבים פנימה מיץ ליים ומלח; שמור על רוטב חם.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
רוטברוטב
מלחמלח
5
מפזרים דגים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
דגיםדגים
6
מחממים מחבת תנור גדולה וכבדה על אש בינונית עד בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים 2 כפות שמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
8
מניחים פילה, מתובל כלפי מטה, במחבת; מבשלים 1 עד 2 דקות או עד להזהבה. פילה להעיף, ולשים במחבת בתנור. צולים ב 425 במשך 4 עד 5 דקות או עד דגים פתיתים עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
9
מניחים פילה על צלחות, מחלקים רוטב באופן שווה על דגים ומפזרים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
רוטברוטב
דגיםדגים
10
מגישים עם אורז, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעםפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה החריף הארקטי, 1/2 עד 1 אינץ ' עבה, עור עלפילה החריף הארקטי, 1/2 עד 1 אינץ ' עבה, עור על4ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חם, אופציונליאורז מבושל חם, אופציונלי11 קילו קישואים,עמילן תירסעמילן תירס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרום כההרום כהה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מגורד או קצוץ דק זנגביל טרימגורד או קצוץ דק זנגביל טרי1כדי 1 jalapeño צ'ילה, זרע קצוץ דקכדי 1 jalapeño צ'ילה, זרע קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו בשלישיתמנגו בשלישית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס - מיץ תפוזים להתרכז, מופשר ולא מתפורראננס - מיץ תפוזים להתרכז, מופשר ולא מתפורר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוצים דקשאלוט קצוצים דק11 קילו קישואים,פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב