קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

קארי הודי מלזי-המבורגרים בקר מתובלים

קארי הודי מלזי-המבורגרים בקר מתובלים
מלזי הודי קארי מתובל בשר המבורגרים יכול להיות רק את המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 31% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 29 גרם חלבון, 37 גרם שומן, ובסך הכל של 531 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מיץ לימון, חלמון ביצה, כורכום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש באבקת הקארי אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה הוא יקר למדי מתכון לחובבי האוכל האמריקאי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 69%. מתכונים דומים: חזה בקר מתובל מלזי, המבורגרים עוף מתובל הודי, ו המבורגרים קארי הודי עם מאיו צ'אטני.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים גריל לבינוני ומשמנים קלות את הסורגים בשמן קנולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מזלפים את הפלפל האדום, הג ' לפנו והבצל הפרוס בשמן זית, ומתבלים אותם במלח, פלפל, לפי הטעם ואבקת קארי. צולים את הירקות על אש בינונית עד שיש להם סימני גריל ומתרככים, כ -5 דקות. אפשר להם להתקרר, ואז לקלף את העור של פלפל אדום. קוצצים דק את הבצל והפלפל ומניחים בצד. שמרו את הג ' לפנו לאיולי.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
פלפל אדוםפלפל אדום
ירקירק
שמן זיתשמן זית
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
בצלבצל
פלפלפלפל
איוליאיולי
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
במחבת מטגנת קטנה על אש בינונית מוסיפים את 2 כפות שמן הזית, 1/4 כוס אבקת קארי, השום המגורד, הג ' ינג ' ר המגורד, הכורכום, הכוסברה, הכמון והגראם מסאלה, אם משתמשים. אפשר לתבלינים לצלות בשמן עד שהם ריחניים ולהיות בצבע כהה מעט יותר, בערך 2 עד 3 דקות (אם תערובת זו נראית יבשה, אל תהסס להוסיף עוד מעט שמן למחבת.) אפשר לתבלינים להתקרר מעט.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
גארם מסאלהגארם מסאלה
כוסברה.כוסברה.
שמן זיתשמן זית
כורכוםכורכום
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
תבליניםתבלינים
כמוןכמון
טוסטטוסט
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
בקערה בינונית השתמשו במזלג או במקלות אכילה לשילוב הבקר, תערובת התבלינים, הפלפל האדום בגריל, בצל אדום, בצל ירוק, קטשופ, סוכר חום ורוטב סויה. מתבלים במלח ופלפל שחור, לפי הטעם. מכסים את התערובת עם עטיפת פלסטיק במקרר לפחות 1 שעה (מריחה לילה הוא אפילו טוב יותר כדי לעזור טעמים להתחתן.)
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצל ירוקבצל ירוק
סוכר חוםסוכר חום
פלפל אדוםפלפל אדום
בצל אדוםבצל אדום
רוטב סויהרוטב סויה
קטשופקטשופ
בקרבקר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מקלות אכילהמקלות אכילה
קערהקערה
6
מוציאים את תערובת ההמבורגר מהמקרר ומחלקים אותה ל -4 רביעים שווים.
7
מברישים את הקציצות בשמן זית, מתבלים את שני הצדדים במלח ופלפל ומניחים להם את הגריל. מבשלים את הקציצות לבינוניות-נדירה או בינונית, כ -3 דקות בצד הראשון, ואז 4 עד 5 דקות בצד השני. דאגו לסובב את הקציצות פעם אחת מכל צד כדי להשיג סימני צלב נחמדים. לאחר הבישול העבירו את הקציצות לצלחת ואוהל אותן בנייר אלומיניום. אפשר להם לנוח לפחות 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
גרילגריל
8
שלב במעבד מזון את המיונז, הנענע, הבצל הירוק, הג ' לפנו הצלוי, השום, אבקת הקארי, הכמון, גרידת הליים והמיץ. דופק עד שהתערובת משולבת היטב, אך עדיין נותרו נתחי בצל ירוק וג ' לפנו. מתבלים את המחית במלח ופלפל שחור, לפי הטעם. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת קאריאבקת קארי
בצל ירוקבצל ירוק
מיונזמיונז
גרידת לייםגרידת ליים
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שוםשום
כמוןכמון
מיץמיץ
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
9
בקערה קטנה זורקים יחד את הבצל המטוגן עם הגראם מסאלה עד שהם מאובקים באופן שווה עם התבלין. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
בצל מטוגןבצל מטוגן
גארם מסאלהגארם מסאלה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
בזמן שהמבורגרים נחים, חצוי את גלילי הבריוש והניח אותם, חתוכים בצד כלפי מטה, על סורגי הגריל. צולים עד שהם חומים זהובים בהירים, בערך 10 שניות. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
בריושבריוש
גלולגלול
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
11
להגשה מורחים בנדיבות 1 כף איולי על כל צד של הלחמניות. לחץ 4 עד 5 פרוסות מלפפון למיונז בתחתית הגליל. מעל המלפפונים חופן חסה לתינוק, אחר כך קציצת המבורגר, ולבסוף, בערך 1/4 כוס מתערובת הבצל המטוגן. מכסים בחלק העליון של הלחמניות ומגישים מיד עם סלט צדדי וצ ' יפס הבטטה בגריל.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס בטטהצ ' יפס בטטה
קציצות המבורגרקציצות המבורגר
מיונזמיונז
מלפפוןמלפפון
חסהחסה
מורחיםמורחים
איוליאיולי
בצלבצל
גלולגלול
12
מוסיפים לקערה גדולה את החלמון, המלח, החרדל היבש והסוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
חלמון ביצהחלמון ביצה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
13
מקציפים ביד או במיקסר חשמלי עד לאיחוד.
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
14
יוצקים פנימה את מיץ הלימון והחומץ ומקציפים פעם נוספת.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
15
תוך כדי הקצפה ברציפות, מטפטפים לאט מאוד את שמן הקנולה. המשיכו לטפטף עד שהתערובת התחלבה וכל כוס השמן שולבה בתערובת הביצים. מקררים במיכל אטום עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

מרכיבים

4לחמניות בריוש (אם בריוש אינו זמין, אתה יכול להשתמש רול מתוק חסון, כגון רול פורטוגזית קשה)לחמניות בריוש (אם בריוש אינו זמין, אתה יכול להשתמש רול מתוק חסון, כגון רול פורטוגזית קשה)11 קילו קישואים,דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה, לפי הצורךשמן קנולה, לפי הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קארי, ועוד לפי הצורך* (ראה הערה של קוק)אבקת קארי, ועוד לפי הצורך* (ראה הערה של קוק)11 קילו קישואים,בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש1זנים של פטריותזנים של פטריות1מלפפון אנגלי, פרוס לתוך 1/4 אינץ סיבובים, על 16 חתיכות בסך הכלמלפפון אנגלי, פרוס לתוך 1/4 אינץ סיבובים, על 16 חתיכות בסך הכל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גארם מסאלהגארם מסאלה11 קילו קישואים,גארם מסאלה, אופציונליגארם מסאלה, אופציונלי2ציפורןשום, מגורדשום, מגורד3ציפורן בינוניתשום, מגורדשום, מגורד1אינץג'ינג'ר, מקולף ומגורדג'ינג'ר, מקולף ומגורד2בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1חבילהתערובת חסה לתינוקות שטופים מראשתערובת חסה לתינוקות שטופים מראש1חלפיניוחלפיניו1חלפיניו בגריל שמור, זרע (ממתכון המבורגר)חלפיניו בגריל שמור, זרע (ממתכון המבורגר)1לימון, juicedלימון, juiced2(יכול להיות או להרחיק)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טחון, 85 עד 88 אחוז רזהבשר טחון, 85 עד 88 אחוז רזה1ליים, מקונן ומיץליים, מקונן ומיץ10עלי נענע, קצוציםעלי נענע, קצוצים2(חוֹרֶף)שמן זית, ועוד לפי הצורךשמן זית, ועוד לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחטיפי בצל מטוגנים (מומלץ: בצל מטוגן של צרפתית)חטיפי בצל מטוגנים (מומלץ: בצל מטוגן של צרפתית)4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טרי סדוק, לפי הצורךפלפל שחור טרי סדוק, לפי הצורך1פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות0בצל אדום, פרוס עבהבצל אדום, פרוס עבה1(יכול להיות או להרחיק)מלח, בתוספת יותר לפי הצורךמלח, בתוספת יותר לפי הצורך11 קילו קישואים,6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות0(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,כורכוםכורכום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן