קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות81
מגזין

קארי ירקות קוקוס

קארי ירקות קוקוס
קארי ירקות קוקוס יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 418 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו אורז בסמטי, סקווש, חלב קוקוס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו קארי ירקות קוקוס, קארי קוקוס-ירקות, ו קארי ירקות קוקוס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוח ירוק ומלפפון בסגנון מקסיקני (הערות של צ ' ילי וסיד) עם חיך של ריבה שן הארי, אבן רטובה, פריחת אגס, קיווי, אספסת.התסיסה החבית acacia שלנו משאיל את הפה מרקם של יין זה כי הוא מבטא על ידי גימור פלפל לבן grüner קלאסי.