קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

קארי עוף יאם יאם

קארי עוף יאם יאם
המתכון עוף יאם יאם קארי יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 2 שעות ו-25 דקות. במנה עיקרית זו יש 333 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לך שמן זית, חומוס, כמון, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. נסו עוף אנדרה קארי-kodi kura עם רוטב (קארי עוף פשוט ), [סקירה-מוצר] ספידי מלזי עוף קארי (ft. A1 בשר מיידי קארי רוטב), ו קערות עוף קארי הודיות עם רוטב יוגורט קארי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים אבקת קארי, כוסברה, כורכום, מלח, פלפל, כמון, עלה דפנה בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
כורכוםכורכום
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שמן חום בתנור הולנדי גדול מעל חום גבוה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
הוסף עוף למחבת, ו saute ' til מתחיל חום (מערבבים לעתים קרובות).
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מוסיפים בצל, וממשיכים לבשל til בצל רך ועוף הוא בראונינג (עדיין ערבוב).
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
5
להוסיף זנגביל ושום, לבשל 1 דקה ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
6
מוסיפים תערובת אבקת קארי, מערבבים כל הזמן, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
7
מוסיפים מרק, עגבניות, חלב קוקוס ותפוחי אדמה; מביאים לרתיחה.להפחית חום ומבשלים במשך שעה, ערבוב מדי פעם. לאחר שעה, להתחיל מים עבור אורז, ולהוסיף חומוס ואפונה ירוקה כדי קארי תערובת. כאשר האורז נגמר, להסיר קארי מחום ולהוסיף לימון.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
אפונה ירוקהאפונה ירוקה
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
8
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס, שטוף סחוטחומוס, שטוף סחוט227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2(יכול להיות או להרחיק)כוסברה, קרקעכוסברה, קרקע11 קילו קישואים,כמון, קרקעכמון, קרקע4(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר, טרי, קלוף, טחוןג'ינג'ר, טרי, קלוף, טחון2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס קלחלב קוקוס קל2(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, קטן עד בינוני פרוס אנכיתבצל, קטן עד בינוני פרוס אנכית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה, קפואה.אפונה ירוקה, קפואה.1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום, אדמהפלפל אדום, אדמה6עגבניות רומא, קצוץ ומפוזר עם כמון, כוסברה, ואבקת שוםעגבניות רומא, קצוץ ומפוזר עם כמון, כוסברה, ואבקת שום1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף, ללא עור וללא עצמות, קוצצים לחתיכות 1 אינץ ' ומפזרים אבקת קאריחזה עוף, ללא עור וללא עצמות, קוצצים לחתיכות 1 אינץ ' ומפזרים אבקת קארי21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבטטות, קלופים וקפואיםבטטות, קלופים וקפואים2(יכול להיות או להרחיק)כורכום, קרקעכורכום, קרקע

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
צהוב בהיר עם גוונים ירוקים. פלפל על האף, רמזים של תבלינים האופייניים Grüner Veltliner, עשבי תיבול ארומטיים ופירות צהובים. צפוף ומורכב על החיך, פוטנציאל הזדקנות מבטיח.