קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

קארי שרימפס

קארי שרימפס
המתכון שרימפס קארי יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 45 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 631 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 57g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן אם יש לכם פטרוזיליה, אוקרן וחציל, יוגורט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: קוקוס Laksa עם שרימפס (קוקוס-קארי מרק אטריות עם שרימפס), שרימפס קארי, ו שרימפס קארי אדום.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל גזר julienned ופלפל פעמון ירוקכל גזר julienned ופלפל פעמון ירוק11 קילו קישואים,זרעי חרדל שחורזרעי חרדל שחור2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קארי (מתכון קודם), לקישוטשמן קארי (מתכון קודם), לקישוט2(חוֹרֶף)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כורכום הקרקעכורכום הקרקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל במיה פרוסה וחציל קצוץכל במיה פרוסה וחציל קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואבאדיבות אמריל. זה בצבע בהיר ויש לו קצת בעיטה אליו. השמטתי את הבמיה והחציל... אבל אני רכרוכי. היה טוב מאוד למרות זאתבאדיבות אמריל. זה בצבע בהיר ויש לו קצת בעיטה אליו. השמטתי את הבמיה והחציל... אבל אני רכרוכי. היה טוב מאוד למרות זאת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה, לקישוטפטרוזיליה קצוצה, לקישוט3הופך פלפל שחור טחון טריהופך פלפל שחור טחון טרי1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל poblano קצוץפלפל poblano קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים, זרעי עגבניות חתוכות לקוביות (עגבניות קונקסה)קלופים, זרעי עגבניות חתוכות לקוביות (עגבניות קונקסה)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגורר לא ממותקקוקוס מגורר לא ממותק5(חוֹרֶף)קנולה או שמן צמחי ניטרליקנולה או שמן צמחי ניטרלי

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.