קושימומחה
מוכן ב23 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

קוויקי קוקוס ציצים

קוויקי קוקוס ציצים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו קאפקייקס קוקוס קוויקי. מתכון זה מכין 24 מנות עם 738 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 29 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 23 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם ריבועי דגני קרקר גרהם, סוכריות שוקולד, ג'ימי רב צבעוני וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. עם כפית ציון של 10%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. נסו קוויקי קוקוס ציצים, קוויקי קוויקי קיש, ו בית מלא: קאפקייקס קוקוס, מילוי קרם לימון, ציפוי קרם חמאת קוקוס-לימון, קוקוס קלוי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל -350 מעלות צלזיוס.מרפדים תבניות מאפינס 2 (12 מנות) עם ספינות קאפקייקס מנייר ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
3
בקערה, בעזרת מערבל חשמלי, מערבבים את תערובת העוגה, המים, השמן, הביצים ותמצית הקוקוס במהירות בינונית עד שהיא לחה וחלקה. מערבבים פנימה את הקוקוס הקצוץ. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין תבניות המאפינס. הבלילה כמעט תמלא כל אניה למעלה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית קוקוסתמצית קוקוס
תערובת עוגהתערובת עוגה
קוקוסקוקוס
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מגש מאפינסמגש מאפינס
קערהקערה
4
אופים עד שהמאפינס קופצים לאחור כשנוגעים בהם קלות, או שקיסם המוחדר במרכז יוצא נקי, בערך 15 עד 18 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
מעבירים למתלה להתקררות.
6
כשהוא קריר, הוציאו את הציפוי עם כפות או מרית קטנה יחד עם קערות של תוספות הקאפקייקס לילדים לקישוט הקאפקייקס שלהם.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
קערהקערה
7
בקערה של מערבל חשמלי גדול, בעזרת חיבור ההנעה, מקציפים את החמאה במהירות גבוהה עד שהיא רכה מאוד. בינתיים הניחו דף נייר קלף גדול על משטח עבודה. בעזרת מסננת גדולה מנפים קילו סוכר של קונדיטורים על הקלף. זה עוזר במניעת גושים, ומקל על הערבוב. מנמיכים את מהירות המיקסר, ובעזרת הקלף כמשפך, יוצקים את הסוכר לקערה ומערבבים לאט עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מערבל ידמערבל יד
משפךמשפך
נפהנפה
בלנדרבלנדר
קערהקערה
8
מוסיפים את החלב ומערבבים עד לאיחוד. מנפים את קילו הסוכר השני על דף הקלף. שוב במהירות נמוכה, מוסיפים את הסוכר ומערבבים היטב. לאחר השילוב מנפים את יתרת הסוכר ומוסיפים אותו עם הווניל ומערבבים. לאחר איחודו, סובבו את מהירות המיקסר והקציפו את הציפוי עד שהוא בהיר ורך מאוד, כ -3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ציפויציפוי
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
9
אם תרצה, לחלק את הדובדבן לתוך קבוצות קטנות יותר צבע עם צבעי מאכל.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ציפויציפוי
10
מורחים את הציפוי על קאפקייקס מקוררים בטמפרטורת החדר. מקררים כל שאריות הדובדבן, אך הקפידו לתת לו לחזור לטמפרטורת החדר לפני השימוש. מקציפים מחדש את הדובדבן כדי שיהיה שוב רך.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
מורחיםמורחים
ציפויציפוי

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)תמצית קוקוס (נמצא במעבר האפייה של הסופרמרקט)תמצית קוקוס (נמצא במעבר האפייה של הסופרמרקט)24ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכרים לקשט צבעונייםסוכרים לקשט צבעוניים1kgsסוכר ממתקים (3 קופסאות)סוכר ממתקים (3 קופסאות)3ביציםביצים1ריבועדגנים כגון קורנפלקס, טבעות פירות, או דגנים קרקריםדגנים כגון קורנפלקס, טבעות פירות, או דגנים קרקרים1ריבועאו דגני קרקר גרהםאו דגני קרקר גרהם24ריבס, קצוץ טרי או קפואJimmies צבעוני או nonpareilsJimmies צבעוני או nonpareils1זרוקלימון מרוסקלימון מרוסק24ריבס, קצוץ טרי או קפואשוטים שוששוטים שוש24ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכריות שוקולד קטנותסוכריות שוקולד קטנות24ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכריות מנטה מרוסקותסוכריות מנטה מרוסקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס ממותק, קצוץ דקקוקוס ממותק, קצוץ דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1תיבהתערובת עוגה קלאסית לבנה או וניל (מומלץ: דאנקן היינס דלוקס לח)תערובת עוגה קלאסית לבנה או וניל (מומלץ: דאנקן היינס דלוקס לח)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן24ריבס, קצוץ טרי או קפואמיני שוקולד צ'יפס לבן ומרירמיני שוקולד צ'יפס לבן ומריר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא, בטמפרטורת החדרחלב מלא, בטמפרטורת החדר24ריבס, קצוץ טרי או קפואצבע מאכל, כגון צהוב, כחול ואדום, או האהוב עליךצבע מאכל, כגון צהוב, כחול ואדום, או האהוב עליך