קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

קוליס פלפל אדום

קוליס פלפל אדום
צריך ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני, והור ד ' אובר ראשוני? קוליס פלפל אדום יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 139 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 12 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם יין לבן, שמן זית, שאלוט ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 62%. ציון זה הוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם שטרודל ירקות קלוי עם קוליס פלפל אדום, רביולי חומוס מטוגן במחבת עם קוליס פלפל אדום, ו טורטילן תירס וערימות ירקות עם קוליס פלפל אדום.

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים פלפלים אדומים ושאלוט; מטגנים עד שהם רכים. מערבבים יין לבן ומרק עוף, ומבשלים על אש נמוכה עד להפחתה בחצי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
מרק עוףמרק עוף
יין לבןיין לבן
שאלותשאלות
3
כשהתערובת מצטמצמת מערבבים פנימה שמנת חמוצה ומעבירים את התערובת לבלנדר. פירה עד לקבלת תערובת חלקה. מחממים מחדש לפני ההגשה במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא חיית המחמד הנקמה של הטבע, נאט רוז פאסד. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
תווים של פטל ופירות יער עם כמה רמזים לאשכולית. לאחר מספר דקות, היין יציג כמה ניחוחות קלמנטיין ואפרסק לבן. היין באמת חי. היין ממלא את הפה כמשי ויבש (אין שאריות סוכר) אבל הפירותיות בחיך נוטה לגרום לך לחשוב אחרת – החומציות מתונה, והגמר עובר לריבת תאנים רומזת בנגיעה זעירה של מליחות (כמו רוח אוקיינוס).