קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

קונג פאו צדפות עם אפונה הצמד

קונג פאו צדפות עם אפונה הצמד
והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 374 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. לך לחנות ותביא ג'ינג'ר, קורנפלור, רוטב ווסטרשייר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו קונג פאו קישואים, צדפות מפרץ עם אפונה הצמד ובייקון, ו צדפות צרובות עם אפונה הצמד ו Pancetta (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין רוטב, לשלב מרק עוף דרך שמן שומשום בקערה, ערבוב עם מקצף. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
כדי להכין מוקפץ, חום שמן צמחי במחבת nonstick גדולה או ווק על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
3
מוסיפים בצל, שום, זנגביל, וממרח צ ' ילי; מוקפץ 15 שניות.
מרכיבים שתצטרך
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
4
להוסיף צדפות; מוקפץ 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
5
מוסיפים ערמוני מים; מוקפץ 1/2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ערמוני מיםערמוני מים
6
מוסיפים תערובת רוטב ואפונה. מביאים לרתיחה; לבשל 1 דקה או עד עבה. מערבבים בבוטנים.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים
רוטברוטב
אפונהאפונה
7
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ערמוני מים פרוסים, שטוף סחוטערמוני מים פרוסים, שטוף סחוט2(יכול להיות או להרחיק)רסק צ'ילי עם שום (כגון סמבל oelek)רסק צ'ילי עם שום (כגון סמבל oelek)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל ארוך גרגיר חםאורז מבושל ארוך גרגיר חם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס11 קילו קישואים,שמן שומשום כההשמן שומשום כהה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים יבשיםבוטנים קלויים יבשים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן2(חוֹרֶף)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון3(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון3(חוֹרֶף)בצל ירוק טחוןבצל ירוק טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן3(חוֹרֶף)סאקה (יין אורז)סאקה (יין אורז)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות ים, חתוכות לשנייםצדפות ים, חתוכות לשניים2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק510אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קילו טרי או 2 חבילות סוכר קפוא אפונה הצמד, מופשרקילו טרי או 2 חבילות סוכר קפוא אפונה הצמד, מופשר2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)חומץ שחור סיני או רוטב ווסטרשיירחומץ שחור סיני או רוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.