קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

קוסקוס עם ירקות אביביים

קוסקוס עם ירקות אביביים
אביב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. גשו לסופר וקנו ארטישוק לתינוקות, מלח, קוסקוס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקוסקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס מנגו קוסקוס כקינוח. נסו קוסקוס ישראלי עם פסטו וירקות אביביים, קוסקוס ישראלי עם זעפרן, זיתים וירקות אביב, ו צלעות כבש מטוגנות עם ירקות האביב וגרמולטה האביב (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את הקוסקוס בצלחת רחבה, אטומה, ולהוסיף את אותו נפח של מים מומלחים בהדרגה, תוך ערבוב כך שהוא נספג באופן שווה. לאחר כ -10 דקות, כאשר הקוסקוס הפך שמנמן וכמעט רך, מוסיפים 3 כפות שמן זית ולשפשף את הקוסקוס בין הידיים כדי לאוורר אותו לשבור את כל גושים. זה יכול להיעשות מראש ולאחר מכן מחומם דרך 20 עד 30 דקות לפני ההגשה בתנור שחומם מראש ל 204° עד שהוא רותח. עבור המרק, להביא את המניה לנקודת רתיחה, ולאחר מכן להוסיף את פול; בצל ירוק, גזוז הקצוות הירוקים שלהם פרוס; ואת ארטישוק, לחתוך במחצית או לרבעים, ומבשלים 10 דקות, או עד מכרז. מתבלים במלח ופלפל, לוקחים בחשבון את המלוחות של קוביות המרק.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קוביית מרקקוביית מרק
ארטישוקארטישוק
פולפול
שמן זיתשמן זית
בצל ירוקבצל ירוק
קוסקוסקוסקוס
מלאימלאי
מיםמים
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מוסיפים את האפונה, ומבשלים 5 דקות, או עד שהם פשוט מכרז. מערבבים את עשבי תיבול רק לפני שאתה מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
עשבי תיבולעשבי תיבול
אפונהאפונה
3
לפני ההגשה, fluff את הקוסקוס עם מזלג, לשבור את כל גושים, ומערבבים את שמן הזית הנותר. מסדרים את הירקות על גבי ולהעביר את המרק סביב בקערה לכולם כדי לעזור לעצמם.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שמן זיתשמן זית
קוסקוסקוסקוס
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
ייתכן שתרצה להמיס לתוך הקוסקוס בקצה המקל (4 כפות) של חמאה להשמיט את שמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
קוסקוסקוסקוס
חמאהחמאה
2
מאמר var
3
Type_27_data = {};
4
מאמר
5
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;