קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות1
ציון בריאות1
מגזין

קוקו לוקו (הגרסה המלכותית של הקאריביים)

קוקו לוקו (הגרסה המלכותית של הקאריביים)
קוקו לוקו (הגרסה של רויאל קריבי) עשוי להיות רק מרכז אמריקה מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 251 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם מיץ תפוזים, רום קוקוס, רום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 4 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. וזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: קוקו לוקו, מתכון קוקו לוקו קפוא, ו קוקו לוקו אמפנדה קינוח.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. ה-Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer
Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer
קש בצבע עם אף ארומטי הן פירות קדימה (ליצ ' י) ופרחים (רוז או סגול). בפה ההתקפה גמישה עם הערות של מנגו. יין חזק, שמן וחזק. הגימור הוא חלק ומשיי עם הערות של ורדים ותבלינים ואת ראש של wallflowers.