קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

קוקטייל שרימפס בגריל

קוקטייל שרימפס בגריל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל קוקטייל שרימפס בגריל. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 8 . מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 23 גרם של שומן, וסך הכל 305 קלוריות. אם יש לך שורש חזרת, שמן צמחי, מלח כשר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: שרימפס בגריל עם רוטב עגבניות צלוי, קוקטייל שרימפס בגריל, ו קוקטייל שרימפס מטוגן במרינדה.

הוראות

1
מערבבים יחד את כל מרכיבי רוטב הקוקטייל בקערה בינונית ומקררים לפחות 2 שעות, אבל רצוי בין לילה עבור הטעמים להתפתח.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קוקטיילרוטב קוקטייל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים את כל מרכיבי המלח בקערה גדולה ומערבבים להמיס את המלח והסוכר.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
חותכים את הלימונים לשניים, לסחוט את המיץ לתוך המלח, ולהוסיף את כל הלימונים גם כן. מערבבים את השום, ואחריו הקרח.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
לימוןלימון
מלחמלח
מיץמיץ
קרחקרח
4
עבור כל אחד מהשרימפס, באמצעות סכין קילוף, לחתוך לאורך העקומה של החלק האחורי של השרימפס, ולהסיר את הווריד, שמירה על הפגזים שלמים. חותכים את הרגליים עם זוג קטן של מספריים.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מספריים מטבחמספריים מטבח
סכיןסכין
5
מניחים את השרימפס במי מלח ומקררים במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
מלחמלח
6
מחממים את כל הסורגים של פחם משומן היטב או גריל גז בינוני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
הסר את השרימפס ממי מלח לייבש קלות עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
8
בקערה, לזרוק את השרימפס בשמן קנולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
בקערה נפרדת, מערבבים את שמן הזית, מיץ לימון ועירית. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
עיריתעירית
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מניחים את השרימפס על השבכה, לסגור את המכסה, וגריל במשך 4 דקות. הפוך לצד השני וגריל במשך 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
11
הסר מהגריל ומיד במקום בקערה עם תערובת שמן זית, משליך למעיל. מתבלים במלח ופלפל ומגישים עם רוטב קוקטייל ופלחי לימון בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב קוקטיילרוטב קוקטייל
טריז לימוןטריז לימון
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
1
חזרת טרי זמין בשווקים רבים שווה לחפש. אם אתה לא יכול למצוא אותו, הרוטב לא יהיה כי אגרוף נוסף, אבל זה עדיין יהיה טעם נהדר. השתמש חזרת בקבוקים נוספים לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
חזרתחזרת
רוטברוטב
2
Reprinted עם רשות ברביקיו רציני: עשן, Char, Baste, &
3
מברשת בדרך לבישול חוצות נהדר על ידי אדם פרי לאנג עם ג ' יי גוד ואיימי ווגלר, © 2009 Hyperion

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית טחוןעירית טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)4שיני שום, מקולפות ומגורדות על מגררת מיקרו-כנפישיני שום, מקולפות ומגורדות על מגררת מיקרו-כנפי2(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(חוֹרֶף)בקבוקי חזרת איכותייםבקבוקי חזרת איכותיים2(חוֹרֶף)שורש חזרת מגורד טרי (ראה הערה)שורש חזרת מגורד טרי (ראה הערה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'לטין בטעם תותים של מותג jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג jell-o2מיץ לימוניםמיץ לימונים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2(חוֹרֶף)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי2לימונים, כל חתך לתוך 4 טריזיםלימונים, כל חתך לתוך 4 טריזים8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור גס טחון טריפלפל שחור גס טחון טרי21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשאלוט, מקולף, מגורד על מגררת מיקרו-פלייןשאלוט, מקולף, מגורד על מגררת מיקרו-פליין8עשרים וארבע חסילונים שלא נספרו 12-8 (זה אומר חסילונים שמגיעים לחצי קילו)עשרים וארבע חסילונים שלא נספרו 12-8 (זה אומר חסילונים שמגיעים לחצי קילו)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקנולה או שמן צמחיקנולה או שמן צמחי2בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.