קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות20
מגזין

קוקטייל שרימפס וסרטנים חריף

קוקטייל שרימפס וסרטנים חריף
קוקטייל שרימפס וסרטנים חריף עשוי להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 173 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 16 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם בצל, בשר סרטן גוש, מיץ צדפות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: קוקטייל שרימפס קלוי עם רוטב קוקטייל חריף של סריראצ'ה, שרימפס וסרטנים עם סלסה קוקטייל, ו קוקטייל שרימפס אדובו פיקנטי.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את 10 המרכיבים הראשונים. מקפלים בעדינות שרימפס, סרטנים ואבוקדו. מקררים, מכוסה, לפחות 2 שעות או עד קר.
מרכיבים שתצטרך
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים כוסות מרטיני.
מרכיבים שתצטרך
4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא משיק פרגון כרם פינו גרי. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
כרם פרגון משיק פינו גרי
כרם פרגון משיק פינו גרי
ארומטים של פריחת תפוזים, אננס, אשכולית ורמז של פלפל ואחריו טעמים מרוכזים של אפרסקים בשלים, מנדרינה ותפוח ירוק. בעל גוף בינוני עם חומציות פריכה ותחושת פה שמנת, הוא משתלב היטב עם מגוון רחב של מאכלים כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, אפילו נקניק בגריל.