קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קינוח אגס פיאסטה

קינוח אגס פיאסטה
פיאסטה אגס קינוח לוקח מסביב 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 6 מנות עם 985 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 60 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 30 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם אגסי ברטלט, עמילן תירס, קינמון טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יד די טוב של 55%. מתכונים דומים: קינוח אגס קרמל, ריבועי קינוח אגסים, ו קינוח אגס סתיו.

הוראות

1
להכנת קליפות טורטיה: בטיגון עמוק מביאים שמן ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
2
מניחים טורטיה אחת בשמן החם ולוחצים בעדינות את המרכז בעזרת כף עץ או מצקת עד שהטורטייה יוצרת כוס. הופכים בעדינות ומטגנים כל טורטיה בנפרד עד להזהבה משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מצקתמצקת
3
שלב אגסים, סוכר, עמילן תירס, 1 כפית קינמון וגרידת לימון. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהתערובת מגיעה לרתיחה; מבשלים עוד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
גרידת לימוןגרידת לימון
קינמוןקינמון
אגסאגס
סוכרסוכר
4
תן לתערובת להתקרר.
5
שלב פירורי עוגיות,אגוזי פקאן ושאר הקינמון. יוצרים גלידה ל - 4-6 כדורים; מגלגלים בתערובת פירורים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
פירורי עוגיותפירורי עוגיות
גלידהגלידה
קינמוןקינמון
פקאניםפקאנים
גלולגלול
6
מניחים כדור גלידה בכל קליפת טורטיה מטוגנת. למעלה עם תערובת אגס מקורר. ניתן להבריש קליפות טורטיה מטוגנות בדבש ולאבק אותן בקינמון טחון וסוכר לפני המילוי, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
קינמון טחוןקינמון טחון
גלידהגלידה
טורטיהטורטיה
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
דבשדבש
סוכרסוכר
אגסאגס

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קינוח בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "