קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קינוח זחל קפוא

קינוח זחל קפוא
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו קינוח זחל קפוא. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 4 מנות עם 257 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה מ טעם הבית דורש נקודות צבעוניות, ממתקים לוהטים, תולעי גומי ועוגיות אוראו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 25%. מתכונים דומים: קינוח שקדים קפוא, קינוח לאטה קפוא, ו קינוח תות קפוא.

הוראות

1
מפזרים פירורי עוגיות על מגש הגשה. מסדרים כדורי שרבט בתבנית זיגזג מעל פירורים ויוצרים זחל. לעיניים, לחץ שוקולד צ ' יפס לתוך הסקופ הראשון.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
חבילה אחת (15-1/2 אונקיות) עוגיות אוראו, מרוסקותחבילה אחת (15-1/2 אונקיות) עוגיות אוראו, מרוסקות
בערך פטל שרבט, מעט מרוכךבערך פטל שרבט, מעט מרוכך
2
באמצעות קיסם, לעשות שני חורים קטנים מעל העיניים. עבור אנטנות, הכנס את קצה חתיכת הליקריץ לכל מרשמלו; הכנס את הקצה השני של חתיכת הליקריץ לחורים.
מרכיבים שתצטרך
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
3
הוסף אדום חם לאף. לחץ על נקודות על גב הזחל.
4
מקשטים בתולעי גומי.
מרכיבים שתצטרך
תולעי גומיתולעי גומי
5
מגישים מיד.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קינוח קפוא עובד ממש טוב עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מדיצ 'י ארמט קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
מדיצ 'י ארמטה קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו
מדיצ 'י ארמטה קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו
אדום אודם עז עם ניחוחות נעימים מתמשכים ופירותיים. יבש אך פירותי בו זמנית. רך ורענן על החיך.