קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

קיש ארטישוק

קיש ארטישוק
מתכון ארטישוק קיש יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך סביב 45 דקות. מתכון צמחוני לקטו אובו זה משרת 6 . למנה העיקרית הזו יש 249 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם רוטב פלפלים, מלח, פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 31%, המנה הזו די גרועה. קיש ארטישוק, קיש ארטישוק, ו קיש ארטישוק סלמון דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
במחבת מטגנים בצל ושום בשמן עד שהם רכים; מניחים בצד. בקערה גדולה מקציפים את הביצים, פירורי הלחם, הפטרוזיליה, המלח, האורגנו, הפלפל ורוטב הפלפל החריף. מערבבים פנימה גבינה, ארטישוק ותערובת בצל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
פירורי לחםפירורי לחם
ארטישוקארטישוק
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
שוםשום
פלפלפלפל
בצלבצל
ביצהביצה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
קערהקערה
2
יוצקים לתוך 9-ב משומן. צלחת פאי.
3
אופים בחום של 350 אפים למשך 22-26 דקות או עד שסכין שהוכנסה ליד המרכז יוצאת נקייה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין

יין מומלץ: יין מבעבע, שמפניה, בורדו, בורדו לבן

יין מבעבע, שמפניה ובורדו הם הבחירות המובילות שלי לקיש. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. לורן-פרייר ברוט (פיצול) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לורן-פרייה ברוט (לְפַצֵל)
לורן-פרייה ברוט (לְפַצֵל)
ספינת הדגל של לורן-פרייר, המגלמת את סגנון הבית: טרי להפליא וקל לשתייה. התערובת מורכבת מעל 55 קרוסים שונים (עם דירוג ממוצע של 94%). לאחר שהתיישן למעלה משלוש שנים, מוסיפים' ליקר ד 'משלחת' והשמפניה מתבגרת למשך שישה חודשים נוספים. התוצאה היא אף עדין אך מורכב, עם רמזים לפרי הדר, וחיך מאוזן טוב. מושלם כמו אפריטיף, הוא גם הולך טוב מאוד עם אוכל.