קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

קיש בייקון

קיש בייקון
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ים תיכוניים לקופסת המתכונים שלך, קיש בייקון עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. תמורת 93 סנט למנה , אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בסביבות 14 גרם חלבון , 22 גרם שומן , ובסך הכל 295 קלוריות . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . אם יש לכם חלב, חמאה, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 56% . הציון הזה מוצק. נסו קיש בייקון , קיש בייקון וקיש בייקון ונקניק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: יין מבעבע, שמפניה, בורדו, בורדו לבן

קיש בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע, שמפניה ובורדו. גם אם אתם לא מכינים מימוזות, יין מבעבע הוא נהדר עם ביצים משתי סיבות. האחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החך. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Billecart-Salmon Blanc de Blancs Grand Cru. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-80 דולר.
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
המוס העדין של בועות עדינות מלווה באלגנטיות את נצנוץ צבע הזהב שלו. קובה שתפתיע אתכם בעוצמתה הטהורה של ניחוחות פירות יבשים, שקדים ואגוזי לוז טריים מעורבבים עם אלה של פירות בשר לבן. התחושה הקרמית של הבועה הקשורה לניחוחות של בריוש בחמאה וניחוחות מינרלים. גימור מתמשך עם מתיקות רעננה ואלגנטית. הבקבוק הנהדר הזה יהווה נישואים מושלמים עם קוויאר או צדפות משובחות, אבל גם עם דגים ופירות ים צלויים.