קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

קיש חזיר אספרגוס

קיש חזיר אספרגוס
קיש חזיר אספרגוס עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 350 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לך בצל, פטרוזיליה, אבקת שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב אגוז מוסקט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מוסקט כקינוח. נסו קיש Aux Asperges Et Saumon (אספרגוס וסלמון קיש), קיש חזיר אספרגוס, ו קיש אספרגוס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
שאטו Jalousie Beaulieu הוא יין משובח עם אף אלגנטי, מסומן על ידי פירות אדומים ותבלינים. החיך בעל מרקם בשרני וטאנינים עדינים.