קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות40
מגזין

קיש חזיר וגבינה בריא יותר של בקי

קיש חזיר וגבינה בריא יותר של בקי
קיש חזיר וגבינה בריא יותר של בקי עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר העיקרי שלך כמובן. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה עד 31 גר' של חלבון, 21 גרם של שומן, וסך הכל 481 קלוריות. גשו לסופר וקנו חלב, תאיידי חלב, תחליפי ביצים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בתחליף הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אוכמניות כקינוח. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו Ham Hawaiian ומחווני גבינה, תבשיל ארוחת בוקר עם נקניק וגבינה, ו בשר חזיר וגבינה תבשיל חום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות F (165 מעלות C). פרוש את קרום העוגה ולחץ לצלחת פאי בגודל 8 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
תנורתנור
2
מחממים שמן זית במחבת מעל חום בינוני; מבשלים ומערבבים בצל ירוק עד נבול ומתחיל חום, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר מהחום.
4
מורחים חזיר על קרום עוגה מוכן העליון עם בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
קרום עוגהקרום עוגה
מורחיםמורחים
חםחם
5
מקציפים תחליף ביצה, מתאדים חלב, גבינת מוצרלה בקערה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
חלב מתאדהחלב מתאדה
תחליף ביצהתחליף ביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
יוצקים מעל תערובת חזיר.
מרכיבים שתצטרך
חםחם
7
מפזרים גבינת פרמזן ומקשטים עם עירית.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
עיריתעירית
8
אופים בתנור שחומם מראש במשך 20 דקות. להגדיל את החום ל 350 מעלות F (175 מעלות C) ולהמשיך לאפות עד קיש הוא השחמה, 15 עד 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
הסר מהתנור ולאפשר קיש לנוח עד ביצים נקבעות, כ -30 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר רזה מבושל היטב, קצוץ דקבשר חזיר רזה מבושל היטב, קצוץ דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מבושל, קוביותחזיר מבושל, קוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצה ללא שומןתחליף ביצה ללא שומן2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה7אונקיות נוזלגרם נוזל חלב התאדה ללא שומןגרם נוזל חלב התאדה ללא שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב נטול שומןחלב נטול שומן2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון4בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת4(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררת, מחולקתגבינת פרמזן מגוררת, מחולקת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרוס חלק-גבינת מוצרלה רזהגרוס חלק-גבינת מוצרלה רזה6גיליונותבצק פילו (18 אינץ 'x 14 אינץ')בצק פילו (18 אינץ 'x 14 אינץ')19 אינץמוכן 9 אינץ קרום עוגה אחתמוכן 9 אינץ קרום עוגה אחת796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה שוויצרי שומן מגורר מופחתתגבינה שוויצרי שומן מגורר מופחתת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה או מקל מרגרינהחמאה או מקל מרגרינה

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
מטרתנו בכל שנה היא ליצור יין טבעי, מקסים, מורכב, מאוזן היטב, עם אישיותו, הנציג הטוב ביותר של הבציר שאנחנו יכולים לעשות עם הטרואר שלנו.