קושיקל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

קישואים מתובלים® Becel

קישואים מתובלים® Becel
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ללא תוספת ידידותית למוצרי חלב? קישואים מתובלים Becel ® יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 82 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו את סקווש האצטרובל, כי חמאה טעמה מרגרינה, סוכר חום זהוב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו דלעת קלויה מתובלת מתוקה, מרק דלעת קלוי מתובל מתוק {Vegan}, ו תבשיל סקווש חורף מתובל אהוב (ללא חלב) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Brundlmayer Steinmassl ריזלינג. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.