קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

קל רוטב אלפרדו אני

קל רוטב אלפרדו אני
קל רוטב אלפרדו אני ללא גלוטן וקמאיות ומספק כ 8 מנות. לרוטב הזה יש 379 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 38 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-253 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. . אם יש לכם חמאה, קצפת כבדה, גבינת פרמזן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 28%. נסו רוטב אלפרדו קל, רוטב אלפרדו מהיר וקל, ו אלפרדו קל וקל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני לשלב קצפת, חמאה או מרגרינה, וגבינת פרמזן מגוררת. מבשלים מעל חום נמוך בינוני עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום. הרוטב יתעבה בעמידה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Casan אמה קיאנטי Classico. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.