קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

קנולי פאי דלעת

קנולי פאי דלעת
והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 351 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן. אם יש לך חלב, מלח, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. חג ההודיה יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 35 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 30%. ציון זה לא כל כך מעולה. מתכונים דומים: פאי דלעת מתובל זרעי דלעת, קנולי דלעת ומסירה, ו קנולי דלעת-קרמל.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את הקמח, הסוכר והמלח. מערבבים פנימה את החלמון, היין ושמן הקנולה. הופכים למשטח מקומח; ללוש עד לקבלת מרקם חלק. מחלקים בצק ל -12 מנות; מרדדים כל אחד ל -4 אינץ'. מעגל (הבצק יהיה דק מאוד). תלתל סביב צינור קנולי מתכת לעיצוב. להרטיב קצוות עם חלבון ביצה; לחץ כדי לאטום.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
חלבוניםחלבונים
חלמון ביצהחלמון ביצה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
גלולגלול
מלחמלח
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
במחבת חשמלית או בטיגון עמוק, מחממים שמן ל-375 זוגות. מטגנים קליפות קנולי, כמה בכל פעם, עד להזהבה מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות קנוליקונכיות קנולי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
מחבתמחבת
3
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
למילוי, בקערה קטנה, שלבו את הריקוטה, הדלעת, תערובת הפודינג, החלב ותבלין הפשטידה. מערבבים פנימה שוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
תערובת פודינגתערובת פודינג
דלעתדלעת
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
כפית או צינור מילוי לתוך פגזים. טובלים כל צד באגוזי לוז.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
6
מפזרים סוכר של קונדיטורים אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
7
מגישים מיד.

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת משומרדלעת משומר2(יכול להיות או להרחיק)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)12ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכר ממתקים, אופציונליסוכר ממתקים, אופציונלי1ביצה, פרודביצה, פרוד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי לוז קצוציםאגוזי לוז קצוצים96אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תערובת פודינג וניל מיידיתחבילת תערובת פודינג וניל מיידית796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב2% חלב12ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן לטיגון עמוקשמן לטיגון עמוק1(יכול להיות או להרחיק)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרטון ריקוטה גבינהקרטון ריקוטה גבינה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס מיניאטורישוקולד צ'יפס מיניאטורי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה