קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

קנטקי בייקון בייקון צ'קס מיקס®

קנטקי בייקון בייקון צ'קס מיקס®
קנטאקי בורבון בייקון צ'קס מיקס® עשוי להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 20 מנות. עם 249 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בייקון, בורבון, סירופ תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד הכי טוב כמו משקה, והוא נעשה בערך 1 שעה ו -45 דקות. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו קנטאקי בורבון בייקון צ'קס מיקס, כדורי בורבון קנטאקי, ו עוגת ויסקי קנטאקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום ל 149°. קו שני מחבתות 15x10x1 אינץ ' עם רדיד. תרסיס רדיד עם ספריי בישול. בקערה גדולה, לערבב חטיף, אגוזי פקאן ובייקון. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פקאניםפקאנים
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
2
בסיר 2 ליטר, מחממים סוכר חום, חמאה וסירופ תירס על חום בינוני, ערבוב מדי פעם, עד מבעבע בקצוות. לבשל 5 דקות, ערבוב מדי פעם; להסיר מן החום. מגניב 2 דקות. בזהירות לערבב בורבון אבקת צ 'יפוטלה צ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ 'יפוטלה טחון צ' ילהפלפל צ 'יפוטלה טחון צ' ילה
סוכר חוםסוכר חום
סירופ תירססירופ תירס
בורבוןבורבון
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
יוצקים מעל תערובת חטיף; לזרוק עד מצופה שווה.
4
מורחים תערובת חטיפים על מחבתות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
5
אופים 15 דקות, ערבוב כל 5 דקות, כדי caramelize תערובת. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה. לשבור לחתיכות. חנות מכוסה במקרר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא בריון היל כרמים ריזלינג יבש. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים