קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות0
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קסדיות עוף עם גבינה

קסדיות עוף עם גבינה
גבינה עוף Quesadillas יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 64 קלוריות. זה עובד טוב כמו מתאבן. אם יש לכם טורטייה קמח, רווקים, טאקו bellâ® & סלסה עבהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. נסו קסדיות עוף עם גבינה, קסדיות עוף עם גבינה, ו קסדיות עוף עם גבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שכבת יחידות חתיכות ועוף באופן שווה על חצי טורטייה; לקפל במחצית כדי לצרף מילוי.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
עוף שלםעוף שלם
2
מניחים על צלחת מיקרוגל.
3
מיקרוגל על 1 דקות גבוהות. או עד מחומם דרך.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
4
חתוך לפרוסות.
5
מגישים עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא דלואך נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
דלואך נהר רוסי פינו נואר
דלואך נהר רוסי פינו נואר
צבע אדום יפה אודם בכוס, הנהר הרוסי 2018 פינו נואר נפתח עם ניחוחות פירות אדומים בהירים של תות ודובדבן. פטל, ריבס וטעמים שזיף כהה נפגשים עם מגע של תבלין וחומציות בהירה. זהו יין בעל גוף בינוני עם טאנינים מתונים וגימור מתמהמה